Сторінка вихователя - методиста
Методична робота в нашому дитячому садочку – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми.
Хобта Інна Леонідівна, вихователь-методист ЛДНЗ №13
Педагогічне кредо: Найдосвідченіший педагог ніколи
не повинен спинятися на досягнутому,
бо якщо не має руху вперед,
то неминуче починається відставання.
(Василь Сухомлинський).
Освіта:
- Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, кваліфікація: "Вихователь дітей дошкільного віку, організатор-методист дошкільної освіти";
- Харківський гуманітарний педагогічний інститут, кваліфікація: "Вихователь дітей дошкільного віку";
- Харківський педагогічний коледж, кваліфікація: "Вихователь дітей дошкільного віку, організатор музичної діяльності".
Досягнення:
- Сертифікат з спецкурсу за Базовою програмою розвитку дитини "Я у Світі" за темою: "Планування та організація життєдіяльності дітей дошкільного віку відповідно Базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у світі";
- Свідоцтво з курсу підвищення кваліфікації. Курсова робота за темою: "Фізкультурно-оздоровча робота в закладах освіти";
- Сертифікат з спецкурсу за темою "Забезпечення наступності двох ланок освіти в роботі з дітьми 5-ти річного віку";
- Сертифікат з спецкурсу "Інноваційні комп'ютерні технології"
- Сертифікат з спецкурсу "Основи нейролістичної психології".
Методична робота дошкільного закладу організовується під керівництвом вихователя-методиста – Хобти Інни Леонідівни та спрямована на вивчення і впровадження в практику роботи педагогічних працівників теорії та методики розвитку, навчання і виховання дошкільників, а також оволодіння сучасною методологією.
В методичному кабінеті зосереджено матеріали відповідно до Базового компонента, чиннних програм. В наявності дитяча та методична література, законодавчі та нормативні документи, матеріали семінарів, свят та передового педагогічного досвіду вихователів, тощо.
Правило кожного педагога — з перших хвилин перебування дитини в дошкільному закладі оточити її увагою, теплом, цінувати її уподобання, прагнення. В основі педпроцесу – особистісно-орієнтована модель. Впровадження в практику Базового компонента, чинних програм створює простір для розвитку індивідуальних здібностей, інтересів дитини. Увага до дитини, турбота про її розвиток. здібності, особистісні якості, нахили – найважливіше у роботі нашого дошкільного закладу. Наш садок – це дім, у якому на всіх дітей чекають не лише друзі, вихователі, а й веселі ігри, забави, цікаві екскурсії та чарівний світ казки. У нас діти вчаться гратися спільними іграшками, радіти кожному дню, зустрічати одне одного привітно, жити у злагоді й добрі.
Перебування в садочку допомагає дітям звикнути до нових обставин, дає їм можливість відчути себе частинкою маленького колективу, навчитися співпрацювати з іншими дітьми, що в майбутньому допоможе їм без особливих психологічних проблем посісти належне місце в групі, а далі і в житті.
І не треба хвилюватися, що заняття в дитячому садку зроблять безтурботне дитинство не таким вже й безтурботним. Навпаки! Це відкриє дитині двері в країну Знань, зробить навчання цікавою і захоплюючою справою, яка ніколи не набридне.
Чекаємо на Вас та Ваших малят!
|