Понеділок | 28.09.2020 | 18:01

Вітаю Вас Гість
 
Головна Реєстрація Вхід
Вітаємо вас на офіційному сайті Лозівського дошкільного навчального закладу
(ясла-садок) комбінованого типу № 13 «Росинка»
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Що необхідно враховувати вихователю в роботі з дітьми під час адаптації до дитячого садка?
Для збереження спокійного врівноваженого стану дітей впродовж усього періоду адаптації достатньо рівного доброзичливого ставлення вихователя. Організація спільної предметної та ігрової діяльності педагога з дітьми, задоволення їхньої потреби в пізнанні довкілля, показ різноманітних варіантів дій з ігровими матеріалами сприятиме підвищенню загальної активності дітей. Розглядаючи процес адаптації дітей до дитячого садка, слід враховувати, що перед малюком постає досить складне завдання: не лише увійти у спілкування з незнайомим дорослим, вихователем, а й встановити контакти з іншими дітьми. Інтерес до ровесників, прагнення увійти в контакт з ними і водночас відсутність уміння встановлювати змістовну взаємодію нерідко створює несприятливу емоційну атмосферу. Важливо враховувати форму звернень вихователя, які мають за мету привернути увагу дитини до однолітка. Вони повинні бути доброзичливими, позитивно-емоційними, делікатними. Такий підхід є першим кроком до формування позитивно-емоційного ставлення до однолітків.

Як можуть допомогти батьки дитині в період адаптації до ДНЗ?

Важливо, щоб батьки та педагоги дотримувались педагогічно доцільної тактики поведінки з перших хвилин перебування дитини в дошкільному закладі. Насамперед, дорослі повинні докласти зусиль до того, щоб у дитини зникло побоювання дитсадка, з’явилась довіра до вихователя. Першим кроком до цього є встановлення позитивного контакту між батьками та вихователями. Слід пам’ятати, що від емоційного стану близького дорослого в момент розлуки з дитиною, а також від форми і змісту спілкування батьків з педагогом залежить емоційне тло наступної поведінки малюка впродовж дня перебування в дитсадку, і саме це визначить характер перебігу всього періоду адаптації. Доцільно, щоб перша зустріч відбулася на прогулянці: присутні сть сторонньої людини, а особливо чужої мами не травмує інших дітей, у той час, як її перебування в кімнаті викликає в них занепокоєння. До того ж умови майданчика, рухливі ігри дітей дають змогу батькам піти з дитсадка непоміченими дитиною. З іншого боку, на майданчику дитина має змогу спостерігати гру вихователя з дітьми, погратися одночасно з мамою та вихователем. Кожну дію, що дитина виконує, слід підкріплювати емоційним схваленням з боку дорослого: "Як добре Сашко грається!” Таким чином у дитини з’являється інтерес до вихователя, поступово формується позитивне ставлення до нього, що є запорукою спокійного стану малюка після розлуки з батьками.

Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Архів записів

Система OrphusСистема Orphus Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія
Корисні посилання
Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області
Педпреса
Департамент науки i освiти Харківської обласної державної адміністрації
Міністерство Внутрішніх справ України
Веб-простір безпеки

Офіційний сайт Лозівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 13 «Росинка» © 2020