Понеділок | 28.09.2020 | 18:38

Вітаю Вас Гість
 
Головна Реєстрація Вхід
Вітаємо вас на офіційному сайті Лозівського дошкільного навчального закладу
(ясла-садок) комбінованого типу № 13 «Росинка»
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

  Сторінка вчителя - логопед
 
    Батьки, зверніть увагу на мовлення дитини!
 
    У сім’ї дорослі розуміють дошкільника з півслова. І якщо він навіть має окремі мовленнєві недоліки, ніякого дискомфорту у спілкуванні не виникає. Проте для сторонніх часто виявляються незрозумілими спотворені, неправильно вимовлені дитиною слова. Таке мовлення ускладнює спілкування з ровесниками. Якщо ви помітили, що дорослі чи діти не розуміють вашого малюка, спробуйте об’єктивно оцінити ситуацію. Не забувайте: через це дитина може поступово усамітнитися, що ще більше затримуватиме мовленнєвий розвиток і негативно впливатиме на характер дитини.  
 
       Тому надзвичайно важливо своєчасно допомогти дитині подолати мовленнєві вади. 
 
Вчитель - логопед ЛДНЗ №13 "Росинка"
 
 
                     Основні структурні компоненти 
           професійної діяльності вчителя – логопеда:

1. Діагностична діяльність.
2. Складання індивідуальних корекційно – компенсаторних планів роботи.
3. Корекційна робота з виправленням порушень усного та письмового мовлення
4. Надання порад, консультацій батькам, педагогам,
5. Співпраця з психологом, вихователями, медичними працівниками.
6. Участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.
 
                Пріоритетні завдання логопедичної корекції:
 
Ø Подолання порушень усного та письмового мовлення;
Ø Розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності;
Ø Формування фонетико – фонематичної, лексико – граматичної сторін мови,зв’язного мовлення;
Ø Розвиток мовленнєвої, загальної та дрібної моторики;
Ø Вироблення навичок свідомого сприймання та розуміння зверненого  мовлення
Ø Розвиток просодичної сторони мовлення (темп, ритм, тембр, сила голосу);
Ø Розвиток психічних процесів (пам'яті, мислення, уваги).
 
         Причини порушення звуковимови у дітей
 
1. Неправильне мовленнєве виховання дитини в родині, коли дорослі протягом довгого часу «сюсюкають» з малюком, в результаті чого затримується розвиток правильної звуковимови;
2. За наслідуванням, коли малюк наслідує спотвореній звуковикові дорослих членів сім'ї, або спілкується з молодшими дітьми, у яких ще не сформувалася правильна звуковимова;
3. Двомовність в сім'ї, коли батьки, розмовляють на різних мовах, а дитина переносить особливості вимови однієї мови на іншу;
4. Педагогічна занедбаність, коли мовлення дитини не піддається необхідному впливу дорослих, що гальмує нормальний мовленнєвий розвиток;
5. Недорозвиток фонематичного слуху, коли у дитини спостерігаються ускладнення в диференціації звуків, що розрізняються між собою тонкими акустичними ознаками;
6. Недостатня рухливість органів артикуляційного апарату.
 
            Дислалія порушення звуковимови при нормальному слухові та збереженій іннервації мовного апарату. В залежності від локалізації порушення та причин, що обумовлюють дефект звуковимови, дислалію розподіляють на 2 основні форми:
механічну і функціональну.
 
         Механічною дислалією називають такий вид неправильної звуковимови, який викликаний:
 
1. Органічними ефектами периферичного мовного апарату, його кісткової та м’язової будови.
Часто причиною механічної дислалії є укорочена під'язична вуздечка.
2. Дефектами будови щелеп, що призводять до аномалії прикусу.
Нормальним вважається прикус, коли при зімкненні щелеп верхні зуби трохи прикривають нижні.
3. Неправильною будовою піднебіння, що також негативно впливає на звуковимову.
Вузьке, надто високе піднебіння, або , навпаки, низьке, плоске перешкоджає правильній артикуляції багатьох звуків.    
4.Товсті губи, або укорочена, малорухлива верхня губа ускладнюють чітку вимову губних та губно – зубних звуків.
 
           Функціональною дислалією називають такий вид неправильної звукo вимови, при якому немає ніяких дефектів артикуляційного апарату, тобто немає ніякої органічної основи.  
.
 
      ПРАВИЛА ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАНЯТЬ  
 
v Ваше мовлення має бути взірцем для наслідування. Дитині не можна чути неправильну вимову.
v Не можна сміятися з того, що дитина неправильно вимовляє слова.
v Не треба повторювати за дитиною неправильну вимову, «сюсюкати», акріплюючи тим хибні зразки.
v Не критикуйте дитину, не смійтеся з неї.
v Підбадьорюйте малюка, кажіть, що йому все вдасться.
v Спочатку самі покажіть, як виконувати ту чи іншу вправу, а потім попросіть малюка повторити.
v Регулярно приділяйте увагу вправам для загальної і дрібної моторики, для розвитку дихання, міміки.
v Починайте заняття тільки тоді, коли і дитина, і ви маєте гарний настрій.
   
     «Подаруймо дитині радість спілкування!»
 
Працюємо у тісному взаємозв’язку з музичним керівником, практичним психологом.
 Проводимо педагогічні консиліуми та тісно співпрацюємо з родинами.
              
               Запрошуємо Вас !
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Архів записів

Система OrphusСистема Orphus Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія
Корисні посилання
Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області
Педпреса
Департамент науки i освiти Харківської обласної державної адміністрації
Міністерство Внутрішніх справ України
Веб-простір безпеки

Офіційний сайт Лозівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 13 «Росинка» © 2020