Субота | 24.10.2020 | 03:49

Вітаю Вас Гість
 
Головна Реєстрація Вхід
Вітаємо вас на офіційному сайті Лозівського дошкільного навчального закладу
(ясла-садок) комбінованого типу № 13 «Росинка»
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Звіт керівника дошкільного навчального закладу за 2019/2020 навчальний рік

Організація діяльності у дошкільному навчальному закладі у 2019/2020 навчальному році здійснювалась відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Указу Президента України від 13.10.2015 № 580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Базового компоненту дошкільної освіти, Положення про дошкільний навчальний заклад (нова редакція), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, наказу  МОН України від 20.04.2015 № 446 «Про гранично допустиме навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності», річного плану роботи закладу та інших нормативно-правових актів.

У 2019/2020 навчальному році у закладі функціонує 12 вікових груп, у яких виховується 197 дітей, з яких:

молодшого дошкільного віку  143 дітей,

старшого дошкільного віку  54 дітей.

Наповнюваність груп 100 %

Протягом  2019/2020 навчального року до ЛДНЗ зараховано 15 дітей, що на 42,4 % менше, ніж у 2018/2019 н.р. та відраховані 12дітей, за заявами батьків.

На початку навчального року на обліку в дошкільному навчальному закладі перебувало 39 дітей пільгового контингенту: діти позбавленні батьківського піклування – 2 дітей;  діти, охоплені інклюзивною освітою – 4 дитини, діти з багатодітних сімей – 12 дітей; діти з малозабезпечених сімей – 26 дітей; діти-інваліди – 1 дитина; діти військовослужбовців, які перебувають в зоні АТО – 7 дітей; діти сімей переселенців з зони АТО – 5 дітей. Станом на 31 травня 2019 року відзначені зміни у пільговому контингенті дошкільного навчального закладу, а саме: діти позбавленні батьківського піклування – 1 дитина; діти, охоплені інклюзивною освітою – 4 дитини, діти-інваліди – 1 дитина; діти з багатодітних сімей – 12 дітей; діти з малозабезпечених сімей – 25 дітей; діти сімей переселенців з зони АТО – 5 дітей; діти військовослужбовців, які перебувають в зоні АТО – 6 дітей.

Питання соціального захисту дітей пільгового контингенту розглядалися на нарадах при завідувачу (вересень, січень). Проведена консультація для вихователів закладу «Виховання соціально компетентного дошкільника», «Вплив емоції на життєвий тонус дитини». Своєчасно до Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області (далі УОМС) надавалась інформація про зміни  пільгового контингенту закладу. На дітей соціально вразливих категорій заведені соціальні паспорти. Двічі на рік проводилося обстеження умов проживання дітей пільгових категорій. Дітей пільгового контингенту залучали до відвідування  гуртків, що діють в дошкільному закладі. Постійно проводилась робота психолога з дітьми даного контингенту. З метою соціального захисту дітей пільгового контингенту в дошкільному закладі було проведено тематичний день до Міжнародного Дня захисту дітей (31 травня 2019 року). В фойє дошкільного закладу та групах створені інформаційні ширми для батьків за правовою тематикою. Всі діти пільгових категорій отримували подарунки до новорічних, різдвяних, великодніх свят.

Склад педагогічного колективу - 24 особи: завідувач – 1, вихователь-методист – 1, вихователі – 14, керівники музичні – 2, керівник гуртка – 1, практичний психолог – 1, інструктор з фізкультури – 2, вчитель-логопед – 1, асистент вихователя – 1.  Якісний  склад працівників дошкільного навчального закладу змінився в бік збільшення педагогів з вищою кваліфікаційною категорією та зменшення педагогів – спеціалістів.

В порівнянні з минулим роком педагогів з вищою освітою залишились на тому ж рівні – 14 осіб(58,3 %), з базовою освітою збільшилось на 2 (8,4%), без вищої освіти теж залишилося на тому ж рівні – 8 осіб(33,3%). Три педагогічних працівника  ще навчаються у вищих навчальних закладах.

Якісна освіта залежить від професійної майстерності та компетентності педагогів. Тому робота з педагогічними кадрами була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів. Займаючись самоосвітньою діяльністю педагогічні працівники ознайомлювались з новітніми технологіями, оновленням ігрового та розвивального середовища для дітей. Курси підвищення кваліфікації впродовж навчальног о року пройшли практичний психолог Голубенко Н.М., вихователі Туркіна Н.П., Антимоник Л.М., Мусіяка В.В., Юзенкова Л.В., Ципуштанова Н.І., Коваленко М.В., Комар Л.А., Ломакіна Л.О., завідувач Приходько О.В. що дало змогу не тільки ознайомитися з новітніми технологіями, а й почати їх втілювати в свою практичну діяльність. Пройшли навчання на тематичних спецкурсах: «Формування соціальної компетентності дошкільника засобами ігрової діяльності», «Педагогіка партнерства в умовах співпраці закладу дошкільної освіти та», «Навички кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей», «Забезпечення особливих освітніх потреб дитини в умовах модернізації навчального середовища». Вчитель-логопед взяла участь в вебінарах та успішно склала тестування і має свідоцтва: «Ігрові методики для розвитку мовлення», «Дидактичні ігри на розвиток мовлення в корекційно-ігровій діяльності дошкільнят», «Ігри на розвиток пізнавальної сфери дітей дошкільного та молодшого шкільного віку», «Особливості організації первинної консультації для батьків, діти яких мають психічні розлади», сертифікати: «Створення команди психолого-педагогічнго супроводу», «Навчаємо дітей розповідати: нові підходи», «Нове в законодавстві про дошкільну освіту».

Вихователь Ломакіна Л.О. приймала участь у конкурсі «Кращий вихователь Харківщини» у номінації «Досвідчений вихователь».

Голубенко Н.М., практичний психолог прийняла участь у фестивалі «добрих практик» освітян Харківщини де посіла ІІІ місце в номінації «Практична психологія та соціальна робота».

Контрольно-аналітична діяльність в ЛДНЗ здійснюється згідно із Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» (зі змінами).

Завдяки  контрольно-аналітичній діяльності забезпечується якість освітнього процесу і надається кожному педагогові конкретна допомога.

Протягом 2018/2019 навчального року завідувачем було відвідано 168 занять (високий рівень-70, достатній рівень-78, середній рівень-16, низький рівень-4) та 85 режимних моментів (високий рівень-51, достатній рівень-23, середній рівень-7, низький рівень-4).

Вихователем-методистом було відвідано 147 занять (високий рівень-49, достатній рівень-81, середній рівень-12, низький рівень-5) та 162 режимних моментів (високий рівень-57, достатній рівень-84, середній рівень-12, низький рівень-9).

Адміністрацією дошкільного закладу створена єдина система контролю всіх напрямків діяльності закладу. У кожного педагогічного працівника є тека, в якій міститься індивідуальна картка діяльності педагога, де можна прослідкувати черговість відвідування тих чи інших видів діяльності. Кожен педагог ознайомлюється з перспективним планом контролю на місяць під особистий підпис.

На початку навчального року за допомогою моніторингової системи було створено імідж кожного педагога.

Високий рівень педагогічної майстерності мають педагоги Антимоник Л.М., Туркіна Н.П., Голубенко Н.М., Ломакіна Л.О., Коваленко І.В., Малюк Н.В., Ципуштанова Н.І.,Падалка Г.М., Комар Л.А., Дмитренко Н.Б.,

Значно підвищилась якість педагогічної майстерності педагогів Аббасової О.Н., Дудки Л.В., Спічак М.Ю., Самойленко О.Г., Строганової І.В., Юзенкової Л.В.

Низький рівень педагогічної майстерності педагога Золотарьової Н.В., Базільова В.О.

 Відповідно моніторингових досліджень протягом навчального року коефіцієнт педагогічної майстерності становить 0,88 (у 2018/2019 навчальному році 0,89). Він зменшився на 0,01%.

Тому здійснений на початку 2018/2019 навчального року диференційований поділ педагогів на відповідні групи «Майстри», «Професіонали», «Початківці» надасть змогу підвищити рівень професіоналізму педагогів  та задіяти всі категорії груп у різних методичних формах роботи.

Контрольно-аналітична діяльність протягом навчального року дала змогу критично оцінити реальні можливості впровадження в практику роботи Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція), чинних програм та намітити шляхи роботи з даного питання на новий 2019/2020 навчальний рік.

Згідно аналізу виконання грошових норм харчування за навчальний рік середній показник становить 23,27 грн.

За 2018/2019 навчальний рік випадків травмування дітей та дорослих не зафіксовано.

З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення та особистий прийом, обовязкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм чинного законодавства про звернення громадян у дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) комбінованого типу №13 «Росинка» проводиться робота.

Протягом навчального року було зафіксовано 34 звернення громадян.

За результатами огляду: вирішено позитивно – 4; відмовлено у задоволенні – 0; дано розяснення – 30. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян: влаштування дітей в навчальний заклад – 4; праця і зарплата (питання призначення, звільнення, надання матеріальної допомоги, працевлаштування та ін.) – 30.

З метою розповсюдження інформації про дошкільний навчальний заклад модератором підтримується робота офіційного сайту ЛДНЗ. Систематично оновлюється інформація про діяльність дошкільного закладу. В системі ведеться електронна реєстрація дітей в ЛДНЗ.

Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Система OrphusСистема Orphus Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія
Корисні посилання
Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області
Педпреса
Департамент науки i освiти Харківської обласної державної адміністрації
Міністерство Внутрішніх справ України
Веб-простір безпеки

Офіційний сайт Лозівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 13 «Росинка» © 2020